HANDELSBETINGELSER
Generelle oplysninger
Juridisk navn: Virga Group ApS
Adresse: Staktoften 22, Port 3, 2950 Vedbæk
CVR-nr: 36548533
Email: info@nobelium.dk
Tel: +45 2249 2950
Disse handelsbetingelser gælder for køb foretaget af forbrugere i denne onlineshop, som ejes og drives af Virga Group ApS - NOBELIUM INTERIOR, CVR-nr. 36 54 85 33. Vi anbefaler, at du læser betingelserne grundigt igennem, inden du handler i online shoppen.
Online køb
Du kan bestille online 24 timer i døgnet. Din ordre håndteres hurtigst muligt i dagene straks efter din bestilling. Hvis vi i særlige perioder ikke har mulighed for at håndtere din ordre straks efter bestilling, vil du ved bestillingen blive orienteret herom. Når du afgiver en ordre, vil du via e-mail modtage en bekræftelse på at din ordre er gået igennem til os. Hvis du ikke modtager denne bekræftelse kort tid efter din bestilling, bedes du venligst kontakte os. Når din vare/varer bliver afsendt, vil du modtage besked herom via e-mail med yderligere information omkring leveringen.
Du er ansvarlig for, at de kundeoplysninger, du indtaster som led i et køb, er korrekte, idet vi ikke efterfølgende validerer eller kontrollerer disse oplysninger.
Hvis en vare i online shoppen er markeret som 'udsolgt', er det ikke muligt at afgive bestilling, men vi kontakter dig gerne, hvis du ønsker at modtage besked, når varen igen er på lager.
Priser og betaling
I online shoppen kan du betale med Apple Pay samt følgende betalingskort:
- VISA
- MASTERCARD
- MAESTRO
Levering
Fortrydelsesret
Du har 14 dages fortrydelsesret regnet fra den dato, du modtager varen. Fortrydelsesretten kan udøves uden at angive nogen bestemt grund ved blot at sende en meddelelse til os herom via e-mail. Du kan ikke benytte dig af fortrydelsesretten ved blot at nægte modtagelse af varen. Bemærk venligst at omkostningen, der er forbundet med returneringen, påhviler dig. Send venligst en mail med meddelelsen om fortrydelse til info@nobelium.dk og vi vil herpå assistere dig med returneringen.
Reklamation
Hvis du henvender dig til os på grund af en reklamation, bedes du venligst vedhæfte billeder, som tydeligt viser problemet, så vi nemmere kan assistere dig. Hvis problemet kan afhjælpes, så forbeholder vi os ret til at gøre det, dog med dét for øje at drage dig mindst muligt til last. Kan problemet derimod ikke afhjælpes og er din reklamation berettiget, har du ret til at få dit køb refunderet og vi assisterer dig med returneringen. Se yderligere under 'Reklamation'.
Sikkerhed
Vi engagerer os i at beskytte dit privatliv. Informationer, som du indtaster i forbindelse med en ordre, afsløres ikke for uvedkommende. Informationer såsom dit navn, adresse og telefon nummer er dog nødvendigt at videregive til trejdepart i forbindelse med levering af din ordre jf. persondatapolitikken pkt 4.0.